Witam
Poszukuję w Mińsku lub okolicach dobrego, naprawdę dobrego mechanika. Mam nissana primerkę P11 i coś mi stuka w okolicach rozrządu. Potrzebuję mechanika, który ma pojęcię o łańcuchach rozrządu i spojrzałby na to fachowym okiem.
Odświeżę temat.
Po ostatnich doświadczeniach zdecydowanie NIE POLECAM pseudo mechanika na warszawskim przedm (taka chorągiewka Valvoline przy bramie). Strata czasu i pieniędzy na szukanie mechaników do naprawy fuszerek jakie wykonuje. Z tego co wiem nie jestem pierwszy którego nabił w butelkę.
Zdecydowanie najlepszym specem od japończyków jest p. Klimek z ul. Andriollego. Nie wypuści samochodu gdy nie jest w nim wszystko na 102, nawet najmniejsza diodka musi działać. Korzystam z jego usług od 8 lat, co roku przed zimą oddaję do przeglądu i nie mam żadnych problemów z samochodem. Przy tym nie jest drogi i nie naciąga klienta.
Nr 1 w Mińsku Maz i okolicach to Pan Marek Gut ze Świętokrzyskiej - nie ma problemu jeśli chodzi o markę auta i nie ma problemu jeśli chodzi o rodzaj usterki w aucie - szybko tanio i profesjonalnie
Ja osobiście polecam pana Mirosława Grabowskiego z Osin k/Mińska Mazowieckiego. Jadąc w stronę Siedlec, za barem "Osinek" zjazd w prawo (na bramie napis GEOMETRIA KÓŁ). Może nie jest tani, ale solidny. Może to szczegół, ale po naprawie p. Mirek zwraca zużyte części :) W razie jakiś reklamacji nie ma problemu.
ps. Samochodem od początku do końca zajmuje się jeden mechanik. W przeciwieństwie do wielu innych warsztatów, auto jest "poligonem doświadczalnym" dla praktykantów z zawodówki.
jak ktoś ma problem z autem z grupy VAG to pomogę postawić odpowiednią diagnozę a do mechanika udacie się z gotowym problemem co pozwoli uniknąć niepotrzebnych wymian http://minskmaz.com/ogloszenia/88694-r9jpr
co prawda tytuł brzmi szukam bardzo dobrego mechanika ale przy tej okazji wszystkim serdecznie odradzę korzystanie z warsztatu przy ul Wielkopolskiej, naprawiając tam auto można zostać w samych gaciach, a samochód i tak nie będzie zrobiony jak należy, tak naciągnąć klienta to zbrodnia w biały dzień!!!
Travis - rozwiązałem problemy w kilku autach z którymi zastęp mechaników nie wiedział co zrobić.
A Ty zapewne jesteś mechanikiem...i stąd ta przekora
pozdrawiam
JESLI CHODZI O MECHANIKĘ TO POLECEM PANA MARKA ROLFA ZE STOJADEŁ. UCZCIWY FACET I PRZYSTEPNE CENY. MOŻE NIE ZAWSZE RADZI SOBIE Z TEMATAMI W ELEKTRONICE, ALE MECHANICZE NAPRAWY WŁĄCZNIE Z REMONTEM SILNIKA WYKONUJE DOBRZE.
Travis: oprogramowaniem można wiele zdziałać, ale tez i dużo napsuć jeśli się człowiek na tym nie zna, co do autoryzowanych serwisów to mam pewne doświadczenie w tej materii i jak pojechałem do ASO to naprawe mojego samochodu wycenili na ok 10tys po czym mechanik "domorosły " spec od "voo-doo" zrobił mi samochód za 800pln - czujesz różnicę, to samo jest w aso z kasowaniem błędów - jednym słowem płacz i płać a jak pojedziesz do kogoś kto ma soft vag to skasuje Ci inspekcję za max 50-100pln
BartekP:a tak na marginesie to masz tego VAG'a legalnego - bo te wersje szemrane czasem sa do kitu - sciagałem sobie cos tam i nie wykazywało żadnych błedów a pojechałem do mechanika z legalnym softem i pokasował mi błedy w kilka minut a było tego trochę :)
mam kilka wersji VAGa, różne kable i wszystko działa bez zarzutu.
jak są błędy w ECU to nie ma bata żeby nie wykrył więc może jakaś okrojona wersja lub słaby interfejs masz. np spolszczona wersja VAGa posiada słabą bazę błędów. Kasowanie błędów to 30 sekund ale ważniejsze to znaleźć przyczynę błędów. jakby co to zapraszam - pomogę.