12°C

93
Powietrze
Zła jakość powietrza!
Jeżeli nie musisz, to nie wychodź dzisiaj na zewnątrz!

PM1: 62.15
PM25: 93.94 (375,74%)
PM10: 130.45 (260,9%)
Temperatura: 12.17°C
Ciśnienie: 1014.40 hPa
Wilgotność: 92.50%

Dane z 19.10.2019 21:35, airly.pl


facebook

Forum

rozwal telewizor

217 postów
Żabodukt Postów: 27050
kumak
Żabodukt, postów: 27050
Czwartek, 10 października 2019 08:52:45
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
,https://wiadomosci.wp.pl/wybory-parlamentarne-2019-borys-budka-wygrywa-z-tvp-jest-reakcja-stacji-6433384277379201a
Wybory parlamentarne 2019 już wkrótce. Borys Budka wygrał z TVP ws. "paragonu hańby", który został pokazany podczas debaty. Jest reakcja stacji na prawomocne postanowienie sądu.

,


W środę Sąd Apelacyjny utrzymał postanowienie nakazujące TVP sprostowanie ws. "paragonu hańby". Chodzi o paragon pokazany przez Borysa Budkę podczas debaty wyborczej na antenie TVP. Polityk Koalicji Obywatelskiej chciał pokazać, ile kosztuje lek przeciwwirusowy podawany po przeszczepach. Suma opiewała na ponad dwa tysiące.

Do tych słów odniósł się Samuel Pereira, szef portalu TVP Info, który zarzucił politykowi kłamstwo. Dodał również, że dzwonił do apteki, z której pochodzi paragon i że cena za ten refundowany lek to 3,2 zł. Prawda okazała się jeszcze inna - lek był częściowo refundowany. Na antenie TVP Info pojawiły się publikacje w tej sprawie.

Telewizja Polska ma przeprosić Borysa Budkę. Stacja ma zamieścić sprostowanie następującej treści: "Telewizja Polska SA prostuje nieprawdziwe informacje, wyemitowane na antenie TVP Info w dniu 1 października 2019 roku, jakoby poseł Borys Budka pokazując podczas debaty w TVP rachunek z apteki podał nieprawdziwą cenę leku Valcyte" – tak ma brzmieć treść sprostowania. Ma zostać opublikowane na antenie TVP Info.
Post edytowany
Żabodukt Postów: 27050
kumak
Żabodukt, postów: 27050
Czwartek, 10 października 2019 18:43:59
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Prawda na wierzch wypływa i nikt z was w pierś się nie uderzy za to ze uległ pisowskiej propagandzie.
Na dzisiejszej konferencji prasowej w Warszawie ODF i jej pełnomocnicy przedstawili listę pozwanych za szerzenie kłamstw pisowskich mediów, dziennikarzy i polityków oraz innych osób, które naruszają dobra osobiste Lyudmyla Kozlovska, Bartosz Kramek i samej Fundacji.

Przedstawiono również najnowsze postanowienie Sądu Okręgowego w Warszawie w sprawie zabezpieczenia roszczeń Fundacji wobec Telewizji Polskiej S.A., które czyta się jak wyrok na pisowską propagandę. Obnaża ono nędzę jej kłamstw i manipulacji, stosowanych wobec tych, których PiS uznaje za wrogów.

Nakazuje się w niej Telewizji Polskiej do czasu wydania wyroku każdy z 38 (!) materiałów wyprodukowanych na temat Fundacji poprzedzić następującą informacją: Telewizja Polska S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że działania zarzucane w niniejszej publikacji Ludmile Kozłowskiej, Bartoszowi Kramkowi, Fundacji Otwarty Dialog, stanowią podstawę pozwu o ochronę dóbr osobistych przeciwko Telewizji Polskiej S.A. z siedzibą w Warszawie rozpoznawanego przez Sąd Okręgowy w Warszawie”.

Postanowienie to, wydane przez przewodniczącego składu sędziowskiego sędziego Mariusza Solkę, uzasadnione jest na ponad 40 stronach, gdzie omawianych jest po kolei 38 programów i materiałów TVP. W każdej z tych „produkcji” telewizji prezesa Kurskiego sąd stwierdza naruszenie dóbr osobistych Kozłowskiej, Kramka i Fundacji i wytyka nierzetelność, manipulacje, jednostronność, powoływanie się na niewiarygodne źródła, publikowanie niesprawdzonych informacji, przedstawianie insynuacji jako faktów i posługiwanie się zwykłymi kłamstwami. To wnikliwa analiza „układu medialnego PiS”, który nie służy do informowania widzów o faktach, tylko do zohydzania przeciwników politycznych władzy w oczach opinii publicznej.

Tym ważniejsza, że przeprowadzona przez niezawisły sąd, a nie przez zawsze jakoś afiliowanych politycznie ekspertów. W dodatku obejmująca taką liczbę programów, a nie tylko pojedyncze „ekscesy” (które są tam normą).https://obywatele.news/sekcja-zwlok-pisowskiej-propagandy/?fbclid=IwAR2lH-QaS7BJtD1dlnVOnUrWgnoIGiqJ3WjjAHZIGk1R4Dm-qnoU68KUpP8
Miańsk Postów: 292
jaroslavPOLSKEzbav
Miańsk, postów: 292
Czwartek, 10 października 2019 18:59:33
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Właśnie dlatego trzeba zaorać komusze sądy
Post edytowany
Żabodukt Postów: 27050
kumak
Żabodukt, postów: 27050
Czwartek, 10 października 2019 19:18:18
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
" komusze sądy mają jeszcze odwołanie i STRASBURG WSZYSTKO WYPROSTUJE.To będzie nauczka dla tych którzy mogą na każdego stworzyć dowolną bzdurę.Jako długoletni obserwator rosyjskiej sceny muszę z przykrością twierdzić że już dawno nie tylko dorównaliśmy w propagandzie Moskowitom a w niektórych aspektach tworzenia fejków ich przerośliśmy.
Kramkowie to moi realni znajomi i mi też zależy na tym krzywdzili byli ukarani
Postów: 163
Zolnierz
postów: 163
Czwartek, 10 października 2019 20:48:06
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Ten człowiek POwyzej ma rację. W fake news lewacy przescigneli Moskwę, a autor POwyzszego newsa jest najlepszym tego przykładem. Wystarczy POczytac jego bzdury.
Dziękuję.
Żabodukt Postów: 27050
kumak
Żabodukt, postów: 27050
Czwartek, 10 października 2019 22:03:42
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
masz przykład Kozłowska i jej fundacja- setki bzdur i teraz sprawy sądowe
Mińsk Mazowiecki Postów: 2466
Aron
Mińsk Mazowiecki , postów: 2466
Piątek, 11 października 2019 12:07:42
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Kumak czy wy wszyscy jesteście z Tczewa jak mawiał Pan Neumann. I znamienne słowa o kod.
Postów: 163
Zolnierz
postów: 163
Piątek, 11 października 2019 13:48:41
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Kumak. Czy Tobie jest znane POjecie sarkazm lub czytanie z zrozumieniem? Coraz bardziej przekonuje się,że nie.
Mińsk Mazowiecki Postów: 531
Totamto
Mińsk Mazowiecki, postów: 531
Piątek, 11 października 2019 17:34:33
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Budka ogłosił decyzję sądu, a dopiero później podpisali ją sędziowie. DOWODY

W środę między godziną 16:30 a 16:40 sędziowie Sądu Apelacyjnego w Katowicach wydali orzeczenie ws. Borys Budka przeciwko TVP. Posiedzenie było niejawne. Były minister sprawiedliwości w rządzie PO-PSL znał treść postanowienia i ogłosił go na Twitterze – jeszcze zanim sędziowie podjęli decyzję w tej sprawie.

„Sąd Apelacyjny utrzymuje postanowienie nakazujące TVP sprostowanie nieprawdy. Postanowienie prawomocne.” – napisał na Twitterze 9 października br. o godzinie 16:27 Borys Budka. Polityk Platformy Obywatelskiej oznaczył przy tym hashtag Koalicji Obywatelskiej oraz grupy internetowych hejterów „Silni Razem”. Chodzi o postanowienie wydane w trybie wyborczym. Sąd przychylił się do argumentacji Borysa Budki. Poseł PO w TVP pokazał „paragon hańby tego rządu”, zarzucając mu, że rodzice „muszą wydać ponad 2000 zł dla dziecka po przeszczepie tylko dlatego”, że rząd nie dofinansowuje służby zdrowia – z kolei w sądzie przekonywał, że mówiąc o paragonie hańby on jedynie wskazywał na ten konkretny przypadek i wcale nie zarzucał rządowi, że „jest nieudolny w finansowaniu leków ogółem”.

Skąd Borys Budka znał wyrok?

Co budzi ogromne kontrowersje to osoba, która zakomunikowała decyzję z niejawnego posiedzenia. Nie był nią żaden z sędziów, tylko polityk. Jak wynika z informacji przekazanych przez sędzię Aleksandrę Janas, która jest rzeczniczką Sądu Apelacyjnego w Katowicach i była w składzie orzekającym – sędziowie podjęli decyzję w tej sprawie dopiero kilka minut po wpisie Budki (z godz. 16:27). Jak poinformowała w rozmowie telefonicznej dziennikarza TVP – postanowienie podpisane zostało „około 16:30-16:40”. Sędzia dodała, że podaje tę godzinę „po upewnieniu się w sekretariacie”.
Kiedy sąd formalnie poinformował Budkę?

Zgodnie z prawem, po wydaniu postanowienia sąd o swojej decyzji informuje strony. Pliki przesyła się zaszyfrowane za pomocą programu 7-Zip File Manager oraz zabezpieczone hasłem. Tak też się stało. Zgodnie z zapisami w elektronicznym systemie pocztowym Sądu, orzeczenie na adres TVP wysłano o godzinie 17:04, a na adres pełnomocnika Borysa Budki dziesięć minut później, dokładnie o godzinie 17:14, czyli prawie godzinę po tym, jak decyzję sędziów wiceprzewodniczący PO ogłosił na Twitterze.

Powyższą chronologię czasową potwierdza kopia akt sprawy.
Żabodukt Postów: 27050
kumak
Żabodukt, postów: 27050
Piątek, 11 października 2019 17:59:59
-1
0 -1
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
tak było

Załączone materiały graficzne widoczne są dla zalogowanych użytkowników
Mińsk Mazowiecki Postów: 2466
Aron
Mińsk Mazowiecki , postów: 2466
Piątek, 11 października 2019 18:29:16
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Neumann zarzuty, Gawłowski akt oskarżenia, Grabarczyk akt oskarżenia, Zdanowska wyrok, Krajewska akt oskarżenia, Gdańsk, Pionior itp itd.
Żabodukt Postów: 27050
kumak
Żabodukt, postów: 27050
Wtorek, 15 października 2019 07:25:33
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
jak w jakichś bananowych republikach...https://natemat.pl/287551,obwe-o-wyborach-w-polsce-krytykuje-pis-za-kampanie-z-tvp-i-rzadowa-kasa?_ga=2.53456811.2029662644.1570882230-205496322.1550927231&fbclid=IwAR1lqKvLw_W6cV0DKPl1B2KNnBr-x6oESmoldaXHMaZNap1PPPEBbBoVybw Międzynarodowi obserwatorzy, którzy zostali wysłani do Polski przez Organizację Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie, twierdzą, że wybory w Polsce zostały przeprowadzone sprawnie. Nie mają jednak wątpliwości, że zaszło wiele naruszeń podczas kampanii, którą określili mianem homofobicznej i nacjonalistycznej. Dodatkowo zwracają uwagę, że PiS robił kampanię wspierając się rządowymi pieniędzmi oraz wykorzystując do tego publiczną telewizję.Międzynarodowi obserwatorzy, którzy zostali wysłani do Polski przez Organizację Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie, twierdzą, że wybory w Polsce zostały przeprowadzone sprawnie. Nie mają jednak wątpliwości, że zaszło wiele naruszeń podczas kampanii, którą określili mianem homofobicznej i nacjonalistycznej. Dodatkowo zwracają uwagę, że PiS robił kampanię wspierając się rządowymi pieniędzmi oraz wykorzystując do tego publiczną telewizję.
Mińsk Mazowiecki Postów: 2466
Aron
Mińsk Mazowiecki , postów: 2466
Wtorek, 15 października 2019 09:09:42
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Obserwatorzy byli np z Albanii
Żabodukt Postów: 27050
kumak
Żabodukt, postów: 27050
Piątek, 18 października 2019 23:44:22
-1
0 -1
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
W TVP była transmisję z wyświęcenia Tymoteusza na księdza. DLACZEGO NIE BYŁO RELACJI Z PORODÓWKI? To się nam po prostu należało!

Załączone materiały graficzne widoczne są dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się aby uczestniczyć w dyskusji oraz uzyskać dostęp do większej ilości wątków na tym forum.

Aktualności

OK