3°C

2
Powietrze
Wspaniałe powietrze!

PM1: 0.69
PM25: 1.13 (3,11%)
PM10: 1.40 (7,55%)
Temperatura: 3.19°C
Ciśnienie: 1018.72 hPa
Wilgotność: 76.75%

Dane z 26.04.2025 03:15, airly.eu

Szczegółowe dane meteoroliczne z Mińska Maz. są dostępne na stacjameteommz.pl


facebook
REKLAMA

Forum

Uwaga na GRABEX vel MIO TOOLS

26 postów
Teresin Postów: 1
Andrzej50
Teresin, postów: 1
Środa, 22 sierpnia 2012 23:22:45
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
W miesiącu maju 2012 kupiłem poprzez Allegro kosę elektryczną w sklepie MIO Tools „GRABEX” z Mińska Mazowieckiego znajdującego się przy ulicy Warszawskiej 194.
W czasie pierwszego koszenia nastąpiły zakłócenia pracy kosy. Zgłosiłem to do ww. sklepu. Pierwsze koszenie obejmowało obszar 100-120 m2. Przy drugim koszeniu nastąpiła całkowita awaria kosy. Zgłosiłem to sprzedawcy i wysłałem urządzenie do naprawy gwarancyjnej. Po dwóch tygodniach dowiedziałem się, że awaria nastąpiła z mojej winy i muszę zapłacić 35 złotych + koszty przesyłki kosy.
Kosę miałem otrzymać po 3-4 dniach. Chciałem uzyskać kontakt do serwisu aby dowiedzieć się dlaczego awaria była z mojej winy i dlaczego mam płacić za naprawę gwarancyjną.
Oburzony i arogancki kierownik p. Łukasz G. odmówił podania mi jakiegokolwiek kontaktu zasłaniając się „tajemnicą handlową”.
Poinformowałem ww. pana o chęci zgłoszenia sprawy do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta co go rozwścieczyło całkowicie i kosy nie otrzymałem z tego powodu. Po dwóch tygodniach okazało się, że „kosa wróciła do serwisu, do naprawy”. Po następnych dwóch tygodniach, że „kosa nie wróciła jeszcze z naprawy”.
Wątpię w uczciwość i dobre zamiary p. Łukasza G.
Domyślam się, że kosa leży na zapleczu i że za karę kosę dostanę jesienią lub w zimę gdy nie będzie mi już potrzebna.
Informuję i radzę innym klientom, aby zastanowili się zanim zakupią coś w sklepie p. Łukasza w Mińsku Mazowieckim.
Uczciwość i rzetelność jest obca właścicielowi sklepu „35 złotych”
Czuję się oszukany.

Andrzej Rosa
96-515 Teresin
mińsk mazowiecki Postów: 223
piotrek152
mińsk mazowiecki, postów: 223
Sobota, 25 sierpnia 2012 09:05:52
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Moim zdaniem powinien pan jak najszybciej zgłosić to do ; warszawa@federacja-konsumentow.org.pl i tel. INFOLINIA KONSUMENCKA 800 007 707. Pokażą cwaniakowi jego miejsce w szeregu.
Mińsk Mazowiecki Postów: 17
ringring
Mińsk Mazowiecki, postów: 17
Poniedziałek, 8 października 2012 21:56:32
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
A myślałem że tylko ja miałem pecha z tą firmą. kupiłem pompę wody. po dwóch tyg niezbyt intensywnego użytkowania przestała działać( pracowała lecz nie miała siły pompować wody) oddałem na gwarancję. Czekałem miesiąc... bo wg tego czlowieka serwis ma do 60 dni na naprawę... okazało się ze naprawa ma być za opłatą bo usterka z mojej przyczyny... ok. trzeba zapłacić za naprawę...ok. Odebrałem i co się okazało... nie naprawiona!!! a kase wzięli. Oszust-działała więc stwierdził ze chyba sama się naprawiła... oddałem więc znów, ponieważ za naprawę zapłaciłem... czekałem kolejny miesiąc... Odebrałem i pochodziła 5min i dym z niej poszedł... po serwisie musiała być żle złożona i dostała się do niej woda. Trzymajcie się od nich z daleka, prawie sklep. Kupiłem już nową w Armecie na Kazikowskiego.
Mińsk Mazowiecki Postów: 9
kar
Mińsk Mazowiecki, postów: 9
Niedziela, 14 października 2012 11:25:40
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
mieliśmy ten sam problem, najpierw trzeba było zapłacić i usterki nie usunęli dopiero po dwóch miesiącach raczyli naprawić sprzęt
Wiązowna/Siennica Postów: 2
Jaskrawy
Wiązowna/Siennica, postów: 2
Środa, 31 października 2012 09:31:53
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Witam moderatora,
Bodaj dwa dni temu zamieściłem komentarz do tematu i nie został opublikowany.
Czy moderator uznał, że tekst nie jest godzien portalu , czy to zwykle opóźnienie?
W pierwszym przypadku oczekiwałbym info, w drugim zaś z mojej strony pełna wyrozumiałość, poczekam.

-------------
ODP.:
Na tym forum nie ma na chwilę obecną opóźnień w publikowaniu postów - innymi słowy napisany post od razu powinien się pojawić. Czemu ten się nie pojawił - najprawdopodobniej dlatego, że nie dotarł w ogóle do serwera minskmaz.com, czyli albo były problemy z internetem albo w tak zwanym "między czasie" nastąpiło wylogowanie użytkownika. Najlepszym rozwiązaniem będzie dodanie postu ponownie a na przyszłość - prośba o zgłaszanie uwag co do działania forum na adres email serwisu.
Wiązowna/Siennica Postów: 2
Jaskrawy
Wiązowna/Siennica, postów: 2
Środa, 31 października 2012 13:07:15
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Kupiona w maju przez Andrzeja50 kosa została chyba sprzedana mnie.
Też miałem nieprzyjemną przygodę w tym sklepie i radzę wszystkim omijajcie tą firmę szerokim lukiem.
Zakupiłem kosę elektryczną, Sprzedawca wyniósł ją z zaplecza, rozpakował, sprawdził ukompletowanie , wziął pieniądze i na tym byłby koniec.
Niestety , kosa po złożeniu w trakcie pracy miała wibracje i bardzo głośno pracowała .
Zawiozłem ja więc aby złożyć reklamacje.
Okazało się w sklepie że wibracje były wynikiem złego założenia noża i zostały usunięte od ręki .
Natomiast głośna praca? Faktycznie.
Sprzedawca ogląda silnik i pokazuje mi rysy na obudowie tak jakby ktoś nieumiejętnie chciał otworzyć obudowę.
No faktycznie , rysy są.
Ale nie ja je zrobiłem ani nikt u mnie w domu z tej prostej przyczyny że mieszkam sam. nie licząc żony która do tych spraw się nie dotyka a i sił by nie miała ani potrzeby by z tą kosą coś walczyć.
Jedyny dla mnie logiczny wniosek: została mi sprzedana kosa po nieumiejętnej próbie naprawy.
Właściciel wmawia mi, że kosa była nowiuteńka a, ja chcę wyłudzić nowy sprzęt .
Takie podejście sprawiło że poczułem się bardzo upokorzony i sponiewierany.
Ostatecznie dość energicznie, za energicznie, przyznaję, walnąłem ta kosę pod nogi szefowi tego sklepu i dodając jakieś publiczne a nieprzyzwoite słów, trzasnąłem dosłownie drzwiami.
Kosa została kasa, moja kasa też.
Przeboleję.
Wierzę głęboko , że moja i cudze krzywdy w którymś momencie wrócą do tego pożal się boże "biznesmena" któremu za doznany wstyd i upokorzenie, nie mówiąc o stracie kasy, życzę jak najgorzej.
==============
Do moderatora, uwagi przyjąłem przepraszam
WM Postów: 624
BartekP
postów: 624
Środa, 31 października 2012 14:54:17
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
trzeba wydrukować wasze historie i okleić mu sklep
może inni będą mieli się na baczności.
MińskMazoviecki Postów: 372
xipototec
MińskMazoviecki, postów: 372
Piątek, 2 listopada 2012 12:38:39
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
hmmmm... mądry Polak po szkodzie jakies 3 tygodnie temu kolega z pracy poprosił mnie o zakup w ww sklepie ostrzarki do pił tarczowych - na szczęście jak na razie działa - obawiam sie co bedzie jak ja szlag trafi...
Mińsk Maz. Postów: 267
kiara86
Mińsk Maz., postów: 267
Sobota, 10 listopada 2012 08:32:16
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
w sumie można tu mówić o podejrzeniu popełnienia PRZESTĘPSTWA INTERNETOWEGO ( ŚCIGANEGO Z URZĘDU)

Zgłoś to na Policję lub do Prokuratury.

Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.


Może warto też poinformować:

WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ
W WARSZAWIE
ul. SIENKIEWICZA 3, 00-015 WARSZAWA
tel.: 22-826-18-30
tel.: 22-826-42-09
Mińsk Mazowiecki Postów: 7
gazela
Mińsk Mazowiecki, postów: 7
Wtorek, 13 listopada 2012 21:02:49
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Ludzie, to na co Wy czekacie ? Zgłoście to gdzie trzeba, takich jak Wy jest pewnie wielu, więc nie będzie problemem udowodnić temu człowiekowi, że oszukuje ludzi. Tak nie może być !!!!!!!!
Wiązowna Postów: 6
kubijam
Wiązowna, postów: 6
Poniedziałek, 10 grudnia 2012 11:40:53
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Jeżeli szukacie taniego chińskiego sprzętu z "roczną" gwarancją to sklep dla was.
Postów: 58
koklas
postów: 58
Wtorek, 11 grudnia 2012 23:41:28
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Jak kolega wyżej, ludzie kupują podkaszarkę za 200pln i chcą by to działało. Takie rzeczy to nie za taką kasę. Czasami się śmieję jak słyszę "kupiłem zajebistą wiertarkę z udarem za 100" Ludzie sprzęt kosztuje to tak jak porównać malucha do mercedesa, ale kupi taki elektronarzędzie za 10zł i myśli, że to będzie chodziło lata. No ludzie litości. Co nie zmienia faktu, iż jeżeli klient głupi to powinno być wielkimi literami napisane sprzęt jednorazowy do zabawy, dla dzieci a'la mały majsterkowicz. Lecz gwarancja się należy. Przypominam sprzęt kosztuje, samo wiertło troszkę dłuższe kosztuje 800 a co dopiero wiertarka itp. Chyba, że ktoś się skusi na castoramę itp
MińskMazoviecki Postów: 372
xipototec
MińskMazoviecki, postów: 372
Środa, 12 grudnia 2012 10:10:46
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
koklas: piszesz głupoty... i już tłumaczę dlaczego nie wszystko co chińskie musi być do bani weźmy na to firmę Bosh - przeca oni teraz wiekszosć produkcji maja w Chinach, a co sie ma urzadzeń za 100-200 pln to skoro takowe sprzedaja i dają gwarancje 24miesiące to należy taką gwarancje egzekwowac a zresztą po co mi do zastosowań domowych wiertarka za 1000pln i więcej skoro taka za 100 tez wywierce - co zreszta robię z powodzeniem od ponad roku
Postów: 63
michal1999
postów: 63
Środa, 12 grudnia 2012 11:27:30
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Chińskie to szajs... szczególnie jak chinole wysyłają wyprodukowany towar, a znaczki boscha są doklejane dopiero w kraju macierzystym. ;)
Postów: 2329
yanoosh1
postów: 2329
Środa, 12 grudnia 2012 12:22:50
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
"Chińskie to szajs"

a w których nie ma chińsczyzny??
MińskMazoviecki Postów: 372
xipototec
MińskMazoviecki, postów: 372
Środa, 12 grudnia 2012 12:37:50
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
michal1999: jasne... a Kopernik był kobietą :) jesli potrzebujesz czegoś do pracy ciągłej to jak najbardziej warto zainwestowac w markowy (też w Chinach składany ) sprzet ale jesli coś jest używane okazjonalnie to po kiego grzyba inwestowac ??? Ale spox szanuje Twoje zdanie - rozumiem ze jesli używasz wiertarki 5 razy do roku to inwestujesz w np markę Hilti ??? Cóż też bym tak chciał :)

pzdrv
Postów: 63
michal1999
postów: 63
Środa, 12 grudnia 2012 13:18:08
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Chłopy, przecież to ironicznie było do koklasa. Czytajcie ze zrozumieniem, nie napisałem że drogie jest najlepsze.
Postów: 58
koklas
postów: 58
Środa, 12 grudnia 2012 20:32:33
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Oj ludziska dajcie spokój chodziło mi o to, że jak się bierze badziewie to nie można oczekiwać cudów, a z tego co się orientuję to w tym sklepie jest tylko orientalny sprzęt z dalekiego wschodu
MińskMazoviecki Postów: 372
xipototec
MińskMazoviecki, postów: 372
Czwartek, 13 grudnia 2012 10:28:33
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
luzik przeca nikt piany nie bije - bo nie ma o co :)
wisla Postów: 3
GlebceK40
wisla, postów: 3
Czwartek, 24 stycznia 2013 19:14:45
0
0 0
+ -
Tylko dla zalogowanych użytkowników
Witajcie,
ja też zostałem wy....... przez Pana Grabowskiego.
Kupiłem przez internet pilarkę spalinową do drzewa i już w pierwszym dniu użytkowania odmawiała posłuszeństwa. Myślałem, że to jakiś drobiazg, pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisanta i okazało się, że zapłon do regulacji, to mały pikuś, ale powiedział też - "Panie Wiktorze, tu się też rozsypuje sprzęgło. Niech Pan odeśle to badziewie i kupi coś w porównywalnej cenie z renomowanych marketów (oni szanują klienta)". Odesłałem więc pilarkę (zmieściłem się w przepisowych 10 dniach) i poprosiłem o zwrot pieniędzy. Nastąpiła grobowa cisza. Po mojej telefonicznej interwencji dowiedziałem się, że ja 70 latek, który mieszka w górach i od lat tnie drzewo na opał - "jestem ciamajda i nie umiem obsługiwać tego sprzętu". Mało tego, dowiedziałem się, że jestem niechluj i brudas, że po 1 dniu użytkowania niesamowicie zeświniłem tą pilarkę, w paczce był podobno jeszcze gruz. (Co jest kompletną bzdurą.) Najwidoczniej obciążyłem paczkę, żeby więcej zapłacić na poczcie. Zagroziłem temu panu, że wyślę pisma do inspekcji handlowej i do urzędu skarbowego, że naciąga klientów. Wyobrażacie sobie, że kazał mi wysłać? Po prostu powiedział - "no to proszę wysyłać!".

Jeden Grabowski gra świetnie Kiepskiego, ten pan wręcz odwrotnie.

Pozdrawiam wszystkich naciągniętych i nie tylko.

Watek został zamknięty ze względu na długi czas (minimum pół roku), jaki upłynął od ostatniego postu.

Aktualności

OK