Witam serdecznie.
Zmiana
harmonogramu na początku sierpnia dotyczyła takiego ustawienia terminów
odbioru, aby wszystkie frakcje odbierane były jednego dnia. Zmiany takiej zażądałem
od firmy Błysk, po tym jak w lipcu na wielu ulicach miasta śmieci zalegały
przez trzy dni. Nowy harmonogram powinien zostać dostarczony Państwu przez
firmę Błysk, zgodnie z nim wszystkie podstawowe frakcje odpadów
odbierane są jednego dnia, ponad to wyznaczono daty odbioru dużych gabarytów,
odpadów budowlanych, chemikaliów, leków itp. Bardzo przepraszam Państwa za
zamieszanie tym spowodowane, ale firma Błysk zobowiązała się odbierać śmieci w
okresie przejściowym zarówno wg starego jak i nowego harmonogramu. Jak widać
nie do końca to wychodzi. Jeszcze jedna ważna sprawa, dotyczy obowiązku wystawiania
odpadów na ulicę. Otóż taki obowiązek istnieje jedynie wtedy gdy nie mam możliwości
lub chęci pozostawienia odpadów w dostępnym i widocznym miejscu na terenie
nieruchomości.
Pozdrawiam.